جشن نیمه شعبان مثل هر سال به یاری خدا و همت همه ی دوستان خوبمون (جلسه قرآن هفتگی) دیروز برگزار شد. با اینکه خیلی خسته بودی و رسیدیم خونه هلاک شدی ! تو ماشین گفتی : "امروز خیلی خوش گذشت!" خدایا شکرت که با لطف بی حدت مهنا و ما رو قدم قدم به خوبی ها نزدیک میکنی. خدایا شکرت پ.ن: محمد چند روز مریضی شدید (تب و سرفه و بیقراری های شبانه روزی) رو پشت سر گذاشت و دیروز عصر کمی بهتر بود و شب خدا رو شکر راحت خوابید. خدایا شکرت . خدایا به این روزهای عزیز ازت میخوام همه ی مریض ها رو شفا بدی که وقتی یه ریزه سلامتی از مون گرفته میشه تازه قدر اینهمه نعمت رو میدونیم. خدایا شکرت .......... پ.ن : مهنا و دو شکوفه بهاري مامان و بابا ...» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.
شکوفه بهاري مامان و بابا ...ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:06